אפי
054-5768951

טיפול ושימוש נכון של פילטרים

שימו לב למספר הפעמים בשנים האחרונות בהן דווח בחדשות על זיהומם של מי התהום בארץ כתוצאה מהשלכת פסולת על ידי מפעלים וכו'. שימו לב, זה מסוכן.
בשנים האחרונות הלכו והתפתחו פילטרים שונים ומשונים המגיעים על מנת לתת פתרון לתופעת המים המזוהמים. ישנם פילטרים בטכנולוגיות שונות ומערכות סינון אחרות אשר כל ייעודם הוא לגרום לכם לשתות מים בריאים יותר. ניתן למצוא פילטרים כמעט בכל בית ברחבי הארץ גם בצורת מיכל המחובר לצנרת הברז או בכל מיני בר שיש לכם על השיש.
אם לדוגמא ניקח פילטרים רגילים שקיימים בכל בית אפשר למצוא בכל אחד מן הפילטרים הללו את אותם דברים בסיסיים. בכל סוג של פילטרים אפשר למצוא פחם פעיל שתפקידו העיקרי הוא לשפר את טעם ואיכות המים על ידי הרחקת כלור חופשי והרחקה של תרכובות אורגניות מסוגים שונים. הפחם הפעיל שנמצא בתוך פילטרים אינו מרחיק חיידקים ואינו פוגע בקשיות המים.
כמעט בכל הפילטרים שתתקלו בהם תהיה בנוסף לכך גם נורת UV, מטרתה של נורה זו היא לקטול את החיידקים שנמצאים במים. חשוב להבין כי נורת UV שאינה פעילה מגדילה את כמות החיידקים המסוכנים ולא מוסיפה כלל וכלל לבריאותכם.
בנוגע לכל פילטרים באשר הם חשוב מאד שתדעו שצריך לטפל בהם. פילטר שאחת מן המערכות בו אינה עובדת הוא פילטר שפוגם בבריאותכם והרי בסופו של דבר, קניתם את הפילטר על מנת לשפר אותה. בדקו האם הפילטרים שאתם קונים באים עם אחריות וודאו שאתם יודעים איך לזהות תקלה בהם.